Sider

onsdag den 16. marts 2011

Vejledning & Projektbeskrivelse

I mandags havde vi vores første vejledning, hvor vi fik gemmengået hvad det er vi faktisk skal i vores feltarbejde :) Det var dejligt at få bare lidt mere styr på det, så nu må vi se hvordan det bliver :D

I dag har vi været i gang med at skrive en projektbeskrivelse om vores feltarbejde i London.
Vi har snakke om hvad det egentlig er vi vil i London. Det er faktisk ikke så nemt, for der er så meget vi gerne vil :D og vi bliver nød til at indsnævrer det, da raporten ikke må fylde mere end 5 sider ...

Følg med og se om det lykkes for os .... :D


2 kommentarer:

  1. Hej Christina, Sir Valentin og Karina,

    Jeg glæder mig til at følge jeres arbejde med projektet her på bloggen.

    I bruger i høj grad blogformen, altså skriver det meste som indlæg, og det er rigtigt godt!!! Det gør nemlig, at jeg (og dermed også andre) kan kommentere et hvilket som helst af jeres indlæg. Og det betyder også, at det er nemt at overskue kronologien i jeres arbejde og hvad der er kommet til siden sidst, jeg var her. Godt!

    Alligevel har I valgt at lave 3 undersider, hvoraf 2 står tomme. Jeg vil anbefale jer at flytte teksten fra DKK undersiden over i et indlæg som I giver etikettet DKK og derefter slette undersiderne. Det giver en mere logisk opbygning, som vil være nemmere at overskue for jeres læsere. :-)

    I kan så samtidigt tilføje den gadget, der hedder "Etiketter" i jeres gadgetrække, hvilket gør at man ved at klikke på etiketten "DKK" kommer til alle indlæg, som I har givet netop den etiket.

    Jeg vil også anbefale jer at linke til de andre gruppers blogs ovre i jeres gadgetrække, så det er nemt for jer lige at kigge forbi dem, når I alligevel er herinde.

    God fornøjelse! :-)

    SvarSlet
  2. Lækker skrifttype iøvrigt! :-D

    SvarSlet